تقویت مژه و ابرو

تقویت مژه و ابرو

زیبایی و پرپشتی مژه ها، یکی از عوامل بسیار شاخص در زیبایی چهره است. درسته که میشه با انواع و اقسام ریملها مژه ها رو بلند و پرپشت و خوش حالت نشون داد. اما هیچی جای زیبایی طبیعی رو نمی گیره.

ژل تقویت مژه دوان The One یکی از محصولات خوبیه که اوریفلیم برای تقویت مژه و ابرو تولید کرده. این ژل حاوی ویتامینهای ضروری برای مژه و ابروئه که باعث قویتر شدن و پرپشت شدن ابروها و مژه ها و براق شدن اونها میشه. این محصول برای افرادی مناسبه که مژه های ضعیفی دارند که به راحتی جدا میشه و ریزش زیادی داره.

برس این محصول دو طرف داره. قسمتی که موهای کوتاهتر داره برای استفاده داخل ابرو مناسب تره و قسمتی که موهای بلندتری داره می تونه برای مژه ها مورد استفاده قرار بگیره.
دو ماده اصلی که در این ژل وجود داره و بیشترین تاثیر رو در تقویت مژه ها داره بیوتین و پانتنول هستند که در اینجا به معرفی اجمالی این دو ماده می پردازیم.

بیوتین

نام های دیگر بیوتین ویتامین اچ (Vitamin H) و ویتامین ب7(B7) است، بیوتین نقش مهمی در سلامت موها ایفا می کنه و به همین دلیل به آن ویتامین H که مخفف مو (Hair) است، گفته می شه. بیوتین جز ویتامین های گروه ب است.

بیوتین نقش مهمی در تکثیر سلول ها داره به همین جهت اون رو ابزاری مفید برای رشد موها می دونند، هنگامی که بیوتین جذب و وارد جریان خون می شه با آنزیم های سلولی واکنش نشان می دهد و نقش مهمی در تولید اسیدهای آمینه ایفا می کنه. اسیدهای آمینه ساختار پروتئینها را تشکیل می دهند و موها که از پروتئینی به نام کراتین ساخته شده اند به وسیله بیوتین تقویت شده و ضخیم تر و قوی تر می شوند.

پانتنول

پانتنول ترکیبیه که داخل پوست و مو اکسید شده و به ویتامین B5 ( پانتنوئیک اسید) تبدیل می شه که یکی از ویتامینهای پوست و مو است. این ویتامین باعث افزایش ضخامت مو شده و آنرا شفاف و براق می کنه. این ترکیب می تونه در داخل مو ذخیره بشه و اثرات ترمیمی بر روی مو داشته باشه و باعث احیاء موهای آسیب دیده بشه.

نوشته شده در 1399-09-19 توسط لوازم آرایشی 0

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر دهید.

منو