ادوتویلت مردانه جوردانی گلد نوت Giordani Gold Notte

32797

توقف تولید

این محصول در انبار موجود نیست
موجود شد خبرم کن!

جدید


عطر جوردانی من نوت نمادی از مرد شیک ایتالیایی است.

عطری پرشور و فراموش نشدنی

  
با ترکیبی از رایحه قهوه، خس خس و مرکبات ایتالیایی

رایحه ملایم و تلخ

  

ادوتویلت با پخش بوی بالا و  ماندگاری عالی

    
75 میلی لیتر

  

4
دیدگاه کاربران
  • 1399-05-08

    فرهاد خان شما ادکلن مردانه رو برای دوست دخترت گرفتی؟!!!!
    خدا رو شکر که از نظر شما ماندگاری نداره وگرنه خیلی جالب نیست عطر مردانه واسه یه خانم ، البته عطر زنانه هم زیاد توی سایت موجود هستا میتونید برای دوست دخترتون عطر زنانه هم بخرید!!!

  • 1399-02-02

    سلام دوستان. من میخوام یکی از عطرهای اوریفلیم رو به همسرم هدیه بدم. بین جردانی گلد من، جردانی گلد نت و پوسس موندم کدوم رو انتخاب کنم. میشه لطفا راهنملیی کنید، کدومشون هم ماندگاره هم پخش بوی خوبی داره و خوش بوتره؟

    پاسخ مدیر:

    سلام. پوسس ماندکاری بالاتری داری. 

  • 1398-10-29

    سلام دوستان من این ادکلن برای دوست دخترم گرفتم به نظر من ماندگاریش خیلی کم از بس ازش تعریف کردم وقتی محصول تحویل گرفتم تا نه زیاد جالب نی از نظر من

  • 1398-06-31

    دوست عزیزمنم اینو برای همسرم گرفتم برام جالبه که بویی حس نمیکنید درحالی که همسرمن صبح که میره سرکارمیزنه وقتی غروب برمیگرده براحتی روی لباسش حس میشه وحتی ردبوش توی خونه هست. بدون اینکه حتی زیاد مصرف کنه.به جرات میتونم بگم براحتی چندساعت موندگار حتی بعدشم میتونه ردبو داشته باشه

  • 1397-11-05
    این ادوکلن بسیار خوشبوئه و ماندگاری خیلی خوبی داره و من ازش بسیار راضی هستم.
  • 1397-09-28

    سلام
    من این عطر را به عنوان هدیه برای برادرم خرید کردم والبته از راهنمایی دوستان فیلارمو هم استفاده کردم که گفتند این عطر جزء خوشبوترین و ماندگارترین عطرهای سایت است.
    درباره خوشبو بودن که البته سلیقه است باید بگویم که خوب و قابل قبول است ولی متاسفانه هیچ ماندگاری ندارد یعنی حتی 20 دقیقه هم نه روی لباس و نه روی بدن ماندگاری ندارد.
    به اندازه ای که هیچ کس حتی خودتان هم بوی آن را حس نخواهید کرد. به حدی که وقتی برادرم آن را استفاده می کند و بعد از چند دقیقه از ما می پرسد که چه بویی حس میکنیم،ما مطلقا بویی را حس نمی کنیم.
    هر چند من در تخفیف هفتگی خریدم ولی اصلا راضی نیستم.

نظر خود را بنویسید
*
*

منو