پنج اشتباه آرایش در سنین بالا

پنج اشتباه آرایش در سنین بالا

  

نحوه آرایش شما می‌تواند شما را پیرتر یا جوان‌تر از سن طبیعی نشان دهد. در این مطلب برخی از اشتباهات آرایشی را که در افراد مسن باعث می‌شود پیرتر از سن خود به نظر برسند، بیان کرده‌ایم.

  

اشتباه شماره یک: استفاده از کرم پودر نامناسب

هرچه سن بالاتر می‌رود بهتر از کرم پودرهای سبک‌تر با خاصیت مرطوب‌کنندگی بالاتر استفاده شود. استفاده از کرم پودرهای سنگین با این تصور که پوشش‌دهی بالاتری دارند، موجب می شود که خطوط و چروک پوست آشکارتر شوند و  جلوه بیشتری داشته باشند.

  

اشتباه شماره دو: استفاده از خط چشم نامناسب

استفاده از خط چشم‌های ضخیم و تیره و آرایش تیره و دودی چشم باعث می‌شود که سن بالاتر به نظر برسد.

  

اشتباه شماره سه: استفاده از رژگونه نامناسب

انتخاب رژگونه مناسب به پوست ظاهری شاداب و سرزنده می‌دهد. اما رژگونه نامناسب می‌تواند سن را بیشتر نشان دهد. برای سنین بالاتر استفاده از رژگونه با رنگ ملایم و هلویی گونه‌ها را برجسته و گرم نشان می‌دهد و ظاهر زیبایی به پوست می‌بخشد.

  

اشتباه شماره چهار: استفاده از سایه های براق

سایه های براق به دلیل بافت خاص خود چین و چروکها را برجسته و آشکار می کنند و بنابراین برای سنین بالا مناسب نیستند. استفاده از سایه های مات و مخملی جلوه بهتری برای آرایش در سنین بالا ایجاد می کند.

 

اشتباه شماره پنج: آرایش سنگین

برای داشتن ظاهری زیبا و با طراوت نیازی به آرایش غلیظ و سنگین نیست. استفاده از یک کرم پودر مرطوب کننده سبک مانند کرمهای سی‌سی یا کرمهای بی‌بی، یک ریمل با کیفیت خوب و رژلب و رژگونه‌ای با رنگ ملایم و طبیعی، مناسبترین سبک آرایش برای سنین بالاست. 

  

نوشته شده در 1401-08-09 توسط لوازم آرایشی 0

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر دهید.

منو