آقایان و نحوه مراقبت از پوست

آقایان و نحوه مراقبت از پوست

اگر شما هم مثل اکثر آقایان هر روز صبح صورت خود را با آب و صابون می شویید و خانه را ترک می کنید، بد نیست که این نوشته را بخوانید. زیرا مراقبت از پوست نه تنها برای خانمها، بلکه برای آقایان نیز ضروری است و اگر کار شما به گونه ای است که بیشتر مدت زمان روز را در فضای باز می گذرانید،  مراقبت از پوستتان چندین برابر اهمیت پیدا می کند.

   

پاکسازی پوست

اینکه شما آرایش نمی کنید و نیازی به پاک کردن آرایش ندارید، دلیل آن نیست که پوست شما هر روز صبح و شب نیاز به پاکسازی ندارد. همچنین اینکه روی پوست خود احساس چربی و آلودگی ندارید دلیل این نیست که پوست شما تمیز است.

روزها پوست شما در معرض انواع آلودگیهای محیطی قرار دارد و شبها سلولهای مرده و باکتریهایی روی پوست قرار می گیرند که باید پوست را از آنها پاک کرد.

صابونهایی که برای دست و بدن طراحی شده اند، گزینه خوبی برای این پاکسازی پوست نیست، زیرا پوست را خشک می کنند و به پوست آسیب می رسانند.

   

یکی از بهترین پاک کننده ها و تونرها برای پاکسازی و بازسازی پوست شوینده و تونر نوایج است.

   

کرم دور چشم

پوست دور چشم بیشتر از سایر قسمتهای پوست خشک می شود. کرمهای دور چشم به صورت تخصصی برای آبرسانی پوست ظریف دور چشم و کاهش پف دور چشم ایجاد شده اند.

  

پیشنهاد ما برای استفاده کرم دور چشم، کرم دور چشم نورث فورمن است که به صورت خاص برای آقایان طراحی شده است. همچنین کرمهای دور چشم نوایج را نیز می توان بر اساس سن خود انتخاب کنید و از نرمی و صافی دور چشم خود لذت ببرید.

  

تقویت پوست

هرمون تسترون در بدن مردان باعث می شود که پوست مردان حدود 25 درصد ضخیمتر از پوست بانوان باشد. اما به مرور و با افزایش سن پوست به سمت نازکتر شدن و ایجاد چروک پیش می رود.

سرمها ترکیبی فشرده اما سبک از آنتی اکسیدان و ویتامینهای ضروری برای پوست هستند که می توانند به لایه های عمقی پوست نفوذ کنند و موجب تقویت پوست و جلوگیری از ایجاد چروک در پوست شوند.

    

پیشنهاد ما سرمهای ضدچروک و لیفتینگ نوایج است.

محافظت در برابر آفتاب

چگالی کلاژن موجود در پوست مردان بیشتر از پوست بانوان است و به همین دلیل پوست آقایان می تواند دیرتر از پوست خانمها چروک شود. اما معمولا آقایان با بی توجهی نسبت به محافظت از پوست خود در برابر آفتاب و عوامل محیطی این امتیاز را از دست می دهند.

   

پیشنهاد ما استفاده از کرم محافظ نوایج است که با داشتن SPF30 به خوبی از پوست در برابر آفتاب محافظت می کند.

  

کرم روز و شب

پوست آقایان معمولا خشکتر از پوست خانمهاست و اصلاح نیز موجب آسیب پذیری بیشتر پوست می شود. یک کرم روز مناسب، رطوبت مورد نیاز را به پوست بازمی گرداند و خشکی پوست را کاهش می دهد و یک کرم شب مناسب، پوست را در شب ترمیم و تغذیه می کند و پوست سالم و هیدراته ساده تر اصلاح می شود و در معرض آسیب کمتری قرار دارد.

       

پیشنهاد ما استفاده از کرمهای روز و شب نوایج است که با توجه به سن خود می توانید کرم مناسب را انتخاب کنید.


 

نوشته شده در 1402-01-18 توسط مراقبت از پوست 0

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر دهید.

منو